Inloggen: | Panellid

Wat weet een marketeer nu eigenlijk van de markt?

Test jezelf en win een Apple iPad

Test jezelf

Wat weet een marketeer nu eigenlijk van de markt? Multiscope daagt u uit om uw 'gut feeling' te toetsen aan de koele uitslag van een representatief online panelonderzoek. Als u juist voorspelt hoe de markt reageert, wint u de nieuwe Apple iPad. Durft u die uitdaging aan?

Hoe werkt het?

De betrouwbaarste methode om snel te weten wat uw markt denkt en hoe zij tegenover uw propositie staat, is een online panelonderzoek van Multiscope. Uit bijna 150.000 beschikbare panelleden selecteert Multiscope de juiste doelgroep om uw vragen aan voor te leggen.

Geen risico

Vrijwel dagelijks worden er verstrekkende beslissingen genomen met betrekking tot de marketing van producten of diensten. Soms pakken die goed uit. Vaak ook niet, omdat de markt anders reageert dan was verwacht. De kans op zo'n marketingmisser kunt u tot het minimum beperken door vooraf een panelonderzoek uit te laten uitvoeren door Multiscope.

Voorspel de markt

Meedoen is heel eenvoudig en kost u niets. U surft naar www.kenjemarkt.nl, vult in wat u denkt dat de markt zal antwoorden op de daar gestelde vraag. Zodra het panel zijn werk gedaan heeft, krijgt u bericht of u een Apple iPad gewonnen heeft, of hoeveel u naast de juiste voorspelling zat. Best spannend om uw inzicht te toetsen... toch?






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

- 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland