Inloggen: | Panellid

Visie

Toonaangevend, vernieuwend en open

Het is de missie van Multiscope om toonaangevend te zijn in de marktonderzoekindustrie. Dit brengen we in de praktijk door continu vernieuwend bezig te zijn en daarbij op een open wijze te communiceren met onze omgeving.

Marktonderzoek is service

Marktonderzoek is mensenwerk en daarmee één van de meest pure vormen van dienstverlening. Een servicegerichte mentaliteit is daarom een absolute voorwaarde voor succes. Ons doel is eenvoudig: het overtreffen van de verwachtingen van onze opdrachtgevers.

Marktonderzoek is kennis

Succes is geen toeval. Een gedegen voorbereiding legt vaak de fundering voor goede resultaten. Hierin spelen we een centrale rol door onze opdrachtgevers tijdig van de juiste informatie te voorzien. Daarnaast investeert Multiscope veel in kennismanagement voor haar medewerkers om zodoende de kennis van ons eigen vak op een zeer hoog peil te houden.

We vinden ook niet iedere keer het wiel opnieuw uit, maar borgen onze kennis en stellen deze beschikbaar aan onze omgeving. Een voorbeeld hiervan is het Idexes programma (van idee tot succes). Binnen Idexes werken we aan een lijn van gestandaardiseerde en goed doordachte onderzoekstechnieken/methodieken die ervoor zorgen uw ideeën uiteindelijk resulteren in meetbare successen

Marktonderzoek is contact maken

Contact met uw marketingomgeving zorgt ervoor dat u de juiste informatie krijgt om de scoren. Multiscope biedt u via haar consumenten en b2b panels een directe toegang tot de juiste antwoorden van de juiste personen. We staan daarmee midden in de samenleving en kunnen u een enorme slagvaardigheid bieden.

Marktonderzoek kan beter

Online marktonderzoek is slimmer en sneller. Online onderzoek biedt de mogelijkheid om onderzoekstrajecten aanzienlijk te verkorten. Slimme software in combinatie met grote online panels hebben geleidt tot een ommekeer in het marktonderzoek. De toekomst is aan ´live´ onderzoek waarbij u binnen enkele dagen een antwoord heeft op uw vragen. Multiscope richt zich daarbij steeds vaker op het meten van daadwerkelijk gedrag in plaats van volledig afhankelijk te zijn van opinies. Een van de belangrijkste uitdagingen naar de toekomst ligt namelijk in het dichten van de kloof tussen ‘wat men zegt te doen’ en ´wat men daadwerkelijk doet´.

Mensen maken de organisatie

Mensen maken het verschil in onze dienstverlenende industrie. Multiscope besteedt veel aandacht aan talentontwikkeling en de coaching van werknemers. De juiste persoon op de juiste plaats is daarbij het uitgangspunt. Om de perfectie te benaderen werken we volgens interne kwaliteitsprocedures die een tweede natuur zijn geworden.

Het web als platform

Het web speelt een centrale rol bij de verzameling en rapportage van gegevens voor onze opdrachtgevers. Op deze wijze werken we kostenefficiënt en kunnen we de doorlooptijd van onderzoeken verkorten.

                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland