Gratis sessies over merken, data en mobiel!

Pioneer Days

Op 9, 10 en 11 april organiseert Exelirent voor de derde keer de Pioneers Days. De Pioneer Days zijn drie dagen vol kennis en inspiratie over data, merken en mobiel en zijn een spinoff van het jaarcongres Marketing Pioneers. De Pioneer Days vinden plaats in Stadskasteel Oudaen te Utrecht.

Brand Pioneers

Brand Pioneers is een kennissessie voor merkeigenaren en marketeers die klaar willen zijn voor de volgende stap in branding. Ook deze editie zijn we er weer in geslaagd om een mooi programma samen te stellen, met sprekers van o.a. Samsung, Adobe en Saatchi & Saatchi. Het centrale thema voor deze editie is “the power of Brand Lovers”. Merken die er in slagen om een emotionele en intieme band op te bouwen met hun klanten presteren beter dan hun concurrenten. Hoe bereiken merken deze status en is dit voor ieder merk weggelegd?

Data Pioneers

Data Pioneers is een exclusieve kennis- & inspiratiesessie op het gebied van social media en big data. De focus van de middag ligt op het verkrijgen van marketinginformatie, nu en in de toekomst. Social media (research) en de toepassing van big data spelen hierbij een grote rol. We zijn allemaal nog aan het pionieren waar we naar toe willen met social media (research) en big data. Wat kunnen we er daadwerkelijk mee? Er zijn sprekers van onder andere Deloitte, KPN en ATOS. Tevens is er voldoende ruimte om van gedachten te wisselen met de andere topmarketeers.

Mobile Pioneers

Mobile Pioneers is een evenement voor beslissers en marketeers uit het bedrijfsleven die snel aan de slag willen met mobiele apps. Het thema van deze april editie is 'scoren met apps'. Sprekers van o.a. Nu.nl, Uber en NRC vertellen hoe je succesvol kunt zijn met apps. John Kivit (Shareforce) presenteert feiten, tips en tricks voor Appstores. Consumenten besteden zo'n twee uur per dag aan apps. Na verloop van tijd blijken zij echter slechts een handvol apps dagelijks te gebruiken. Hoe zorg je er voor dat je opvalt én succesvol bent in deze competitieve omgeving?

- 2013

Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland