Inloggen: | Panellid

Inzicht in de vrijetijdsbesteding van uw klant

Multiscope heeft een consumentenpanel van ruim 100.000 panelleden tot haar beschikking. Uiteraard hebben we hierbij achtergrondgegevens als leeftijd, geslacht, opleidingsniveau en inkomen in kaart. Op die manier kunnen we goed inzoomen op subgroepen. Wist u ook dat we van een groot deel van het panel ook hun vrijetijdsbesteding in kaart hebben? We weten welke hobby’s zij hebben, wat voor sport ze beoefenen en hoe vaak ze uitgaan.

Dus wilt u onderzoek doen onder hardlopers, mensen die graag lezen of regelmatige theaterbezoekers: wij selecteren de gewenste steekproef snel en (kosten)efficiënt voor u uit ons panel.

Enkele weetjes uit het panel

Ruim de helft beoefent regelmatig een sport of lichamelijke activiteit(en). Fietsen en wandelen zijn de populairste lichamelijke activiteiten. Fitness, hardlopen zwemmen zijn de meest beoefende sporten.

Bijna iedereen besteedt ook tijd aan hobby’s. We zien dat vooral lezen, internetten en puzzelen of kaarten vaak gedaan worden. Ook (thuis) naar een mooie film of serie kijken is een geliefd tijdverdrijf. Koken, klussen en tuinieren volgen op de lijst van populaire hobby’s.

Uitgaan doen we ook graag; de populairste uitgaansgelegenheid is het restaurant, gevolgd door het theater en de bioscoop.

Als dagactiviteit gaat driekwart wel eens een dagje een stad bezichtigen en/of winkelen. Bijna de helft van de panelleden bezoekt wel eens een museum of tentoonstelling, en vier op de tien gaan een dagje uitwaaien aan zee of naar het strand.

Meer weten?

Wilt u weten of we ook uw doelgroep voorhanden hebben? Neem dan contact op met Multiscope op 0736212122 of verkoop@multiscope.nl.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

- 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland