Multiscope app voor mobiel marktonderzoek live

De Multiscope app voor mobiel marktonderzoek is nu te downloaden in de Play Store (Android) en de App store (iOS). Na uitgebreide testen en diverse pilots bereiken we hiermee een nieuwe mijlpaal. Mobiel marktonderzoek met Multiscope geeft organisaties de mogelijkheid om mening en gedrag van consumenten aan elkaar te koppelen.

Direct feedback na een bezoek

Vlak na of tijdens een bezoek aan een bedrijf, winkel of locatie ligt de ervaring nog vers in het geheugen en daarmee is het een perfect moment om kort en bondig vragen te stellen. Bijvoorbeeld over het bezoek, het personeel, een review te vragen en of men daadwerkelijk iets gekocht heeft.

Inzicht in de beweging van je klant

Op basis van miljoenen GPS punten hebben we nu al duizenden bezoeken geregistreerd. Hoe vaak bezoekt de klant mijn vestiging? Hoe groot is mijn verzorgingsgebied? Welke concurrenten bezoekt mijn klant nog meer?

Gedrag koppelen aan meningen en profielen

Je leert je klanten beter kennen door meningen en gedrag aan elkaar te koppelen. De enquête vragen koppelen we aan de bewegingen. Het profiel is bekend, dus je weet nu ook wie jouw locatie bezoekt.

Meekijken bij de klant thuis

De consument geeft toegang tot zijn huishouden, waardoor je inzicht krijgt in zijn omgang met jouw producten. Consumenten voegen foto's toe in de vragenlijst, waardoor bij de consument thuis meekijken efficiënter en aantrekkelijker wordt.

Meer inzicht in concurrentie

Bovenstaande cases zijn ook toepasbaar op de concurrentie. Hoe beweegt de klant van mijn concurrent? Hoe beoordelen ze een bezoek aan de locatie van mijn concurrent? Hoe gaat de consument thuis om met de producten van de concurrent?

Mobiel marktonderzoek met Multiscope

Met de door Multiscope ontwikkelde app (iOS en Android) voor mobiel marktonderzoek maken we onderzoek waardevoller voor organisaties en weer leuk voor consumenten. We zetten de functionaliteit van de smartphone (zoals camera, GPS en microfoon) in voor onderzoek. Op onze website staat meer informatie over mobiel marktonderzoek. Daar vind je ook de blogs die we geschreven hebben. Wil je jouw klant beter leren kennen, neem dan contact op met Bart Roozen (bart@multiscope.nl / 073-6212122)

- 2016