Inloggen: | Panellid

Tevreden klanten? Hogere omzetten!

Klanttevredenheid

Verwachtingen

Zijn jouw klanten tevreden? Wat vinden ze van je producten en diensten? Hoe denken ze over de contactmomenten die ze met je organisatie hebben? Voldoe je aan de verwachtingen van de klanten? Om op deze vragen antwoord te krijgen, voer je een klanttevredenheidsonderzoek uit.

Nieuwe stappen

Tevreden klanten helpen je bedrijf nieuwe stappen te maken. Ze blijven trouw aan je merk, zijn langer klant en bevelen je bedrijf aan bij anderen, wat leidt tot nieuwe klanten. Klanttevredenheid kan zelfs gebruikt worden als Key Perfomance Indicator om de kwaliteit van de organisatie te meten.

Onderzoek

Het is goedkoper om een bestaande klant te behouden dan nieuwe klanten te werven. Multiscope helpt je bij het uitvoeren van periodiek en éénmalig onderzoek naar klanttevredenheid. Dit geeft inzicht in de verbeterpunten en vormt het begin van de processen om de klanttevredenheid te verbeteren.

Meer informatie

Wil je meer weten over klanttevredenheidsonderzoek of één van onze andere diensten? Neem dan contact op met Brigitte Bendermacher via 073 – 621 21 22 of brigitte@multiscope.nl.






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

- 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland