Inloggen: | Panellid

Zijn uw klanten wel tevreden?

Het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoek is voor veel organisaties een grote uitdaging. Bij voorkeur wordt klanttevredenheidsonderzoek dan ook continu uitgevoerd om het effect van veranderingen te monitoren. Dit maakt klanttevredenheidsonderzoek een kostbare investering om uit te besteden. Met Socratos kun u zelf klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Dit bespaart u kosten: u heeft alles in eigen beheer en controle over het gehele onderzoeksproces. Van vragenlijst ontwerp tot en met de rapportage.

Het opstellen van een enquête is met Socratos erg eenvoudig. Klanten schrijft u persoonlijk aan en de resultaten zijn direct zichtbaar via overzichtelijke dashboards. U en uw collega’s hebben bovendien altijd toegang tot real-time resultaten. Het onderzoek is tevens gemakkelijk te herhalen en op te starten.

Meer dan 50 vraagtypes
De NPS-vraag legt de essentie bloot van klanttevredenheidsonderzoek (in welke mate zou u onze organisatie aanbevelen aan klanten, collega’s en/of andere partners?'). Maar wat vindt uw klant bijvoorbeeld van het productaanbod of de klachtenafhandeling? Socratos biedt meer dan 50 vraagtypes om uw enquête volledig naar wens te programmeren. Iedere klant is anders en met Socratos stelt u per klant een specifieke routing in op basis van de gegeven antwoorden. Een klant krijgt enkel vragen te zien die op zijn of haar situatie van toepassing zijn. U maakt een gepersonaliseerde vragenlijst voor een diverse klantgroepen.

Persoonlijke aandacht met Socratos
Persoonlijke aandacht draagt bij aan een sterkere relatie met uw klant. In Socratos maakt u vragenlijsten in de huisstijl van uw organisatie. Deze layout geeft het klanttevredenheidsonderzoek een professionele uitstraling. Ook het e-mailsjabloon van de uitnodiging geeft u gemakkelijk de look-and-feel van uw organisatie. U kunt bovendien kiezen voor een persoonlijke aanhef. Dit geeft uw klant een vertrouwd gevoel en leidt tot een hogere respons. Mocht u internationale klanten hebben, dan heeft Socratos een functie om meertalige enquêtes te maken.

Direct inzicht in resultaten
De resultaten van uw klanttevredenheidsonderzoek zijn in Socratos real-time en direct zichtbaar. U beschikt over een rapportage module met (kruis)tabellen, u kunt analyses uitvoeren (bijvoorbeeld numerieke vragen classificeren) en u heeft overzichtelijke management dashboards die u zelf kunt samenstellen. Dit is erg waardevol wanneer u continu inzicht wilt hebben in het rapportcijfer van uw organisatie. U bent niet afhankelijk van externe partijen om de gegevens te verwerken of om ontwikkelingen te monitoren. U kunt flexibel en snel handelen. Socratos heeft een directe terugkoppeling waarbij op het moment dat een laag rapportcijfer wordt gegeven er automatisch een email bericht wordt verzonden naar de (eind)verantwoordelijke binnen uw organisatie. Hiermee kunt u direct reageren als een klant ontevreden is.

Meer weten?
Wilt u meer weten of een vrijblijvende offerte opvragen? Neem contact op met Multiscope via 073-6212122 of verkoop@multiscope.nl.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

- 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland