Diensten

Negende editie van het grootste onderzoek naar domotica

  • 30 juni 2025
Vandaag lanceert Multiscope de negende editie van de Smart Home Monitor, hét grootste en langstlopende marktonderzoek binnen deze markt in Nederland. Dit rapport geeft inzicht in het bezit en gebruik van smart home consumentenproducten in Nederland. Smart home wordt ook wel domotica of huisautomatisering genoemd. De cijfers en resultaten van bijna 20 smart home producten […]

Scores van Nederlandse vakantieplatformen in één benchmark rapport

  • 23 juni 2025
De Nationale Benchmark Vakantieplatformen is het grootste onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, boekingen, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor vakantieplatformen. Het rapport geeft inzicht in maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken. Sinds de […]

Exclusieve marktinzichten over de populairste dagattracties van Nederland

  • 20 juni 2025
Vandaag lanceert Multiscope de tweede editie van de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen. Dit rapport is een grootschalig onderzoek onder ruim 4.100 consumenten en bevat de meest recente informatie over reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor attractieparken en dierentuinen. Wat kunt u verwachten? Consumenten kunnen hun vrije tijd op […]

Prestaties van de grootste Nederlandse fastfoodketens in kaart gebracht

  • 2 juni 2025
De Nationale Benchmark Fastfoodketens is het grootste onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor fastfoodketens. Het rapport geeft inzicht in maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken. Sinds de […]

De prestaties van de grootste koffie- en lunchketens in Nederland

  • 19 mei 2025
De Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens is het grootste onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor koffie- en lunchketens. Het rapport geeft inzicht in maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand […]

Hét grootste marktonderzoek naar Nederlandse hotelketens

  • 9 mei 2025
De Nationale Benchmark Hotelketens is het grootste onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor hotelketens. Het rapport geeft inzicht in maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken. Sinds de […]

Grootste positioneringsonderzoek onthult marktwensen woonbranche

  • 31 maart 2025
Vandaag lanceert Multiscope de tweede editie van Uitblinkers Woonbranche. Dit rapport is een grootschalig positioneringsonderzoek onder ruim 5.000 Nederlanders. Het rapport brengt de marktposities van vooraanstaande winkelformules in de woonbranche in kaart en vergelijkt ze grondig met elkaar, aan de hand van het onderzoeksmodel van Treacy en Wiersema. Wat kunt u verwachten? Om een branche […]

De meest recente marktinzichten over duurzaam wonen in Nederland

  • 28 maart 2025
Vandaag lanceert Multiscope de vijfde editie van het duurzaam wonen rapport. Duurzaam Wonen is een grootschalig onderzoek onder ruim 4.400 consumenten en bevat de meest recente informatie over zonne- en windenergie, isolatie, verwarming, energiezuinige verlichting, laadpalen, waterbesparing en ventilatie van huizen in Nederland. Bestel het rapport nu en ontvang de meest recente data over de huidige status […]

Unieke inzichten uit het grootste onderzoek naar restaurantketens

  • 21 maart 2025
De Nationale Benchmark Restaurantketens is het grootste onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor restaurantketens. Het rapport geeft inzicht in maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken. Sinds de […]